Hjälp

Allmänna villkor

Användarvillkor
Klicka här för att komma till våra användarvillkor.

Klicka här för att komma till vår sekretesspolicy.

Beställ

Var anger jag min rabattkod?
Om du har fått en rabattkod så kan du ange denna i det första steget i kundvagnen. Om du tittar under "rabattkod" så kan du fylla i koden och klicka på "Aktivera". Din rabatt kommer automatiskt att räknas in i det totala beloppet.

Kommer mottagaren veta vem som skickat presenten?
Vi skickar alltid ut våra presenter "anonymt" till mottagaren. Om du väljer att inte sätta ditt namn på presenten så kommer mottagaren inte veta vem som skickat det. Vill du att mottagaren ska veta vem som skickat presenten? Du kan alltid lägga till ett gratis gåvokort med ett personligt meddelande och ditt namn!

Var hittar jag leveranstiden för en present?
Leveranstiden nämns med varje present på vår hemsida. Du hittar den i presentens allmänna information. För mer information om leveranstid och fraktkostnader så kan du klicka på "Mer information om leveranstid och fraktkostnader".

Ett personligt gåvokort?
Gåvokortet är en gratistjänst som YourSurprise erbjuder dig. Med de flesta av våra presenter kan du fylla i ett litet gåvokort med till exempel ett personligt meddelande till mottagaren eller ditt namn. Detta kan göras i det sista steget av personifieringsprocessen. Om gåvokortet inte visas i det sista steget så kan man inte skicka gåvokort med den önskade presenten

Hur kan jag beställa roliga presenter från er hemsida?
Hitta en rolig present och följ stegen för att beställa den. Med hjälp av dessa steg kan du skapa en unik present precis som du vill ha den. När du har gått igenom alla steg kommer din unika present automatiskt att placeras i din varukorg. När du har angett din personliga information inklusive rätt leveransadress och datum kommer du till betalningssidan. Här kan du välja en betalningsmetod och slutföra betalningen. Beställningen är då klar och en bekräftelse kommer att skickas till den e-postadress du har registrerat.

Varför fick jag ingen e-postbekräftelse?
Efter att beställningen är genomförd så får du en beställningsbekräftelse per e-post, det kan dröja några minuter innan du får den. Det kan hända att e-postmeddelandet med din beställningsbekräftelse markeras som skräppost. Om du inte hittar din e-postbekräftelse bland skräpposten så kan du kontakta oss via chatt, e-post eller telefon. Har du redan betalat för din beställning? Vänligen ha dina uppgifter till hands så att vi kan hjälpa dig så gott vi kan!

Kan jag annullera min beställning?
Om din beställningsstatus fortfarande är "obearbetad" eller "pausad" kan det fortfarande vara möjligt att annullera din beställning. För att göra detta, vänligen kontakta vår kundtjänst via telefon på följande nummer: +44 (020) 3318 0348.

Vad betyder e-postmeddelandet "Vill du slutföra beställning ......"?
Om du inte har slutfört din beställning och det fortfarande finns en present i din kundvagn så kommer du få ett e-postmeddelande. Om du inte vill slutföra din beställning så kan du enkelt ta bort varan från din kundvagn. När du gjort det så kommer du inte att få några ytterligare meddelanden. Detta måste göras från samma dator som du använde för att lägga varan i kundvagnen annars är det inte möjligt att ta bort några varor.

Betalning

Hur kan jag betala?
Du kan använda olika betalningsmetoder. För snabb leverans bör du välja ett direktbetalningsalternativ: kreditkort, Paypal kreditkort eller direkt internetbank. Vi kommer omedelbart att få din betalning och skicka din beställning så fort som möjligt.

Kommer jag få en faktura med min beställning?
Eftersom de flesta av våra presenter skickas direkt till mottagaren så inkluderar vi inte en faktura med din beställning. Du kan skriva ut en kopia av din faktura om du loggar in på ditt MySurprisekonto . Om du har valt att betala på konto eller genom direktöverföring så får du automatiskt en faktura med e-postbekräftelsen.

Presentinformation

Textilvård
Fotopresenterna i textil är noggrant tillverkade med bästa möjliga kvalitet. Vårda denna produkt enligt riktlinjerna nedan och vi garanterar att produkten kommer att hålla länge.
I kategorin med fotopresenter i textil så finns det två olika typer av textilier:
- Vita textilier ska tvättas med vitt
- färgade textilier ska tvättas med liknande färger

Vit textil ska tvättas enligt följande:
- Tvätta i 40 ° C på känsligt / ullprogram
- Torktumla eller kemtvätta inte
- Använd inte blekmedel (för färger)
- Efter tvätt, stryk på fotot för att liva upp färgen (du behöver inte stryka ut och in)

Färgade textilier med tryck ska tvättas enligt följande:
- Tvättas i 40 ° C på känsligt / ullprogram
- Torktumla eller kemtvätta inte
- Använd inte blekmedel (för färger)
- Stryk inte på bilden (stryk ut och in)

Mysurprise

Vad är MySurprise?
Om du har några frågor om produkterna på YourSurprise.se eller om du har några andra frågor så kan du klicka på kontaktsida för att se hur du kan komma i kontakt med oss​​. MySurprise är en personlig kontotjänst på YourSurprise.se. Första gången du gör en beställning på YourSurprise.se kommer du bli ombedd att lämna viss information. Denna information (e-postadress, namn och adress) sparas sedan till ett personligt konto. Nästa gång du gör en beställning på YourSurprise.se så kan informationen hämtas automatiskt och behöver inte anges igen.

Med ett konto kan du spåra betalningshistorik och status för din beställning 24 timmar om dygnet.

All personlig information lagras konfidentiellt på den säkra servern som underhålls av YourSurprise.se i enlighet med lagen om skydd av personuppgifter.

Logga in
När du har gjort en beställning på YourSurprise.se så kan du logga in på MySurprise när som helst.

Du kan logga in på ditt konto genom att klicka på ikonen "Beställningsstatus" som finns längst upp till vänster på sidan. En ny sida visas där du kan skriva in ditt användarnamn och lösenord. Detta lösenord kommer att skickas till dig per e-post när du har gjort en beställning. Du bör spara detta mail säkert så att du alltid kan hitta ditt lösenord ifall du skulle glömma det.

När du har angett ditt användarnamn och lösenord så fortsätter inloggningen. När du är inloggad kan du visa och hantera alla uppgifter om ditt MySurprisekonto. Du kan även se status för dina beställningar, oavsett om det är produktion, betalning eller leveransstatus.

Uppdatera information
Din information kan uppdateras när som helst så länge du är inloggad på ditt MySurprisekonto. När du har uppdaterat dina uppgifter kommer du uppmanas att kontrollera allt innan du får bekräftelsen. När den nya informationen har bekräftats kommer den automatiskt att kopplas till nya beställningar i framtiden.

För att rapportera och åtgärda eventuella fel med en adress eller en order så kan du kontakta vår support. För att få en översikt över hur du kan kontakta oss, vänligen besök kontaktsida.

Hur tar jag bort mitt konto?
Du kan göra detta på ditt MySurprisekonto. Gå till "Detaljer" och redigera dina personliga uppgifter för att ta bort ditt konto. Välj "Ta bort konto" rutan och spara inställningarna. Ditt konto kommer att tas bort och du kommer inte att få några ytterligare meddelanden från YourSurprise.com

Beställningsstatus

Var kan jag se min beställningsstatus?
Du kan kontrollera statusen för din beställning om du loggar in på ditt MySurprisekonto och kollar under "Leveransstatus". Följande etiketter kan appliceras på din beställning:
OBEARBETAD - Din beställning har tagits emot och kommer att tas i produktion så snart som möjligt
. I PRODUKTION - Din present har tagits i produktion
. KLAR - Din beställning är klar
. SKICKAD - Din beställning är på väg
. PAUSAD - Din beställning har pausats. Vi kommer försöka ta din present i produktion så snart som möjligt. Om vi ​​har några frågor eller om vi behöver mer information så kontaktar vi dig.
BETALNING PAUSAD - Vi har ännu inte fått betalt för din beställning
. REDO FÖR TRANSPORT - Din beställning är klar och väntar på sändningen
. VÄNTAR PÅ DESIGN - Du har valt att designa din present vid en senare tidpunkt. Du kan använda den länk som du har fått via e-post för att slutföra din beställning.

Hur kan jag göra en ändring i min beställning?
Om din orderstatus är "obearbetad" eller "pausad" är det förmodligen fortfarande möjligt att göra en ändring i din beställning. Du kan göra detta genom att kontakta vår kundtjänst per telefon. Om vi ​​inte kan svara på ditt samtal så kan du använda ditt MySurprisekonto för att pausa din order. OBS: Detta kan bara ske om orderstatusen är "pausad", "betalning pausad", "obearbetad" eller "väntar på design". Gå till "orderstatus" på ditt MySurprisekonto, hitta rätt beställning och klicka på mer>>. Välj jag skulle vilja ändra följande (din beställning kommer att pausas) och skriv din kommentar i fältet nedan. På så sätt kan du tala om för oss exakt vad du skulle vilja ändra i din beställning. Om du vill använda ett annat foto för att färdigställa din beställning så kan du skicka det till oss via e-post.

Kan jag returnera min present om jag inte är nöjd?
Tyvärr är det inte möjligt att returnera en personlig present. Om din gåva inte har levererats enligt dina specifikationer, vänligen kontakta vår kundtjänst. Du kan nå vår kundtjänst via e-post, chatt och telefon.

Leverans

När får jag min present?
Du hittar det uppskattade leveransdatumet i e-postbekräftelsen som skickas till din e-postadress. Du kan också hitta detta om du loggar in på ditt MySurprisekonto och kollar under "Leveransstatus" .

Kan jag spåra min beställning?
I e-postbekräftelsen för din beställning kan du se om din present har skickats med vanlig post eller som postpaket. Om du loggar in på ditt MySurprisekonto så kan du hitta spårningsnumret för postpaket under "Leveransstatus". Tyvärr är det inte möjligt att följa din beställning om den skickas med vanlig post.

Kan jag få presenten levererad till en annan adress?
Alla våra presenter kan skickas till en specifik adress. Detta kan också göras i det andra steget vid beställning: Fyll i detaljer. Här kan du välja att ange en annan leveransadress och även ett annat land för leverans.

Vad händer med min present om jag inte är hemma och tar emot den?
Om din present har skickats med vanlig post kommer det inte vara något problem om du inte kan vara hemma för att ta emot den. Presenten kommer att läggas i din brevlåda. Om din present har skickats som postpaket så kommer din present att levereras till grannarna eller återlevereras följande vardag. I båda fallen kommer du informeras med en lapp i brevlådan.

Kommer jag få en faktura med min beställning?
Eftersom de flesta av våra presenter skickas direkt till mottagaren så inkluderar vi inte en faktura med din beställning. Du kan skriva ut en kopia av din faktura om du loggar in på ditt MySurprisekonto . Om du har valt att betala på konto eller genom direktöverföring så får du automatiskt en faktura med e-postbekräftelsen.

Priser, fraktkostnader och leverans
När betalningen har tagits emot, kommer din beställning att produceras och skickas. Priser, fraktkostnader och leveranstid finns på produktsida och i kundvagnen.

Leverans
Alla YourSurprise's presenter skickas med pålitliga och professionella samarbetspartners. Du kommer få uppdateringar om din orderstatus via e-post.

Om du har några frågor om leveransalternativ med YourSurprise eller om du har några andra frågor kan du klicka på kontaktsida för att se hur du kan komma i kontakt med oss.