Från stora firanden till små, meningsfulla gester – en personlig gåva säger vad du känner och visar precis hur mycket någon betyder för dig.
Gjord med omtanke, på nolltid
Skapa något unikt med bara några få steg – med hennes namn, ditt foto eller ett meddelande som verkligen berör hennes hjärta. Inget krångel, bara med all kärlek för stunden.
Beställ idag, skickas snabbt
Vi skapar din gåva med omsorg och skickar den blixtsnabbt – så att du kan ge den i precis rätt tid, när det betyder som mest.
Kan vi hjälpa dig med något?
Vanliga frågor och svar
Att göra en beställning
Jag ser inte min ifyllda text i förhandsgranskningen. Kommer den att skrivas ut i boken?
På grund av tekniska problem kan vi tyvärr inte visa den inmatade anpassade texten i slutförhandsgranskningen av boken. Men om du anger texten i rätt fält i redigeraren kommer den att tryckas i boken.
Om du har några tvivel kan du alltid kontakta vår kundtjänst efter att du har gjort beställningen, så kan vi dubbelkolla det åt dig.
Kan jag skicka min beställning direkt till mottagaren?
I steg 1 i varukorgen, fyll i dina egna uppgifter.
Gå sedan till steg 2, välj alternativet "Välj en annan adress" och fyll i mottagarens uppgifter.
På så sätt skickas paketet direkt till deras adress.
Kan mitt paket levereras till ett ombud?
De flesta av våra gåvor kan levereras till ett upphämtningsställe. Denna möjlighet kan väljas i andra steget i varukorgen. Efter att du fyllt i dina egna uppgifter kan du kryssa i rutan som säger "Hämta från upphämtningsställe". Du får sedan möjlighet att välja ett upphämtningsställe baserat på postnummer precis nedan.
Hur kan jag ta bort en present från min varukorg?
I varukorgen, precis under presenten, finns ikonen Papperskorg. Med denna kan du enkelt ta bort presenter från din beställning
Kan jag beställa mer än 1 present samtidigt?
Du kan lägga till flera artiklar i en beställning. Så här gör du:
Gå till sidan för den första presenten och klicka på ‘Börja personifiera’.
När du är nöjd med din design, lägg den i din kundvagn.
Klicka på knappen ‘Fortsätt shoppa’ för att lägga till fler presenter.
Du kommer tillbaka till startsidan. Hitta nästa present och upprepa steg 1-3.
Upprepa tills du har lagt till allt i kundvagnen.
Redo att beställa? Gå till din kundvagn och slutför beställningen.
Betalning
Jag har problem att betala. Vad kan jag göra?
Om du har problem med att slutföra din betalning rekommenderar vi att du först kontaktar din bank. De kan ofta förklara problemet och/eller lösa det åt dig.
Kan jag ändra min faktura?
Så länge presenten inte har skickats går det att anpassa fakturan. När beställningen är skickad så går detta inte längre. Detta gör man fortast med ett enkelt och uppskattat telefonsamtal.
Har YourSurprise ett handelskammarnummer och VAT-nummer?
Vårt handelskammarnummer är 22057264 och VAT-nummer NL.820845437B01.
Skickas en faktura med presenten?
Fakturan och all annan information om din present skickas endast till dig via e-post.
Presenten skickas utan ytterligare information, så att mottagaren inte kan se varifrån den kommer. De kommer bara att få se sin fantastiska present!
Vill du berätta vem som skickade den? Fyll i det coola gratis gratulationskortet i din varukorg!
Kan jag betala i efterhand?
Tyvärr är det inte möjligt att betala din beställning i efterhand.
Rabatter och presentkort
Hur använder jag en rabattkod?
Du kan ange din rabattkod under betalsteget i varukorgen. Skriv in din kod och klicka på pilen för att aktivera koden, varpå rabatten automatiskt dras från din totala beställningssumma. En rabattkod kan användas per beställning.
Finns det några kampanjer eller rabatter?
Var den första att höra om våra specialerbjudanden och rabatter genom att anmäla dig till vårt nyhetsbrev! Du får också 20 % rabatt på din första beställning. Du kan anmäla dig längst ner på vår webbplats.
Tänk på att det kan ta upp till en halvtimme att få din rabattkod, och glöm inte att kolla din skräppost!
Jag glömde lägga till min rabattkod. Hur kan jag använda den?
Om du har glömt att lägga till din rabattkod och ännu inte slutfört betalningen, kontakta vår kundtjänst via telefon. Ha ditt ordernummer och rabattkod redo.
Om betalningen redan har genomförts kan vi tyvärr inte lägga till din rabattkod.
Min rabattkod fungerar inte. Vad ska jag göra?
Dubbelkolla först att koden är inskriven korrekt, med rätt versalisering och utan extra mellanslag. Se också till att du inte förväxlar siffror med bokstäver (t.ex. 0 och O). Om det fortfarande inte fungerar, kontakta vår Kundservice så hjälper vi dig vidare.
Observera att rabattkoder inte kan kombineras med andra rabatter, så de gäller inte för varor som redan är på rea.
Hur länge gäller min rabattkod?
Rabattkoderna är alla unika, och när vi tillhandahåller en kommer utgångsdatumet också att nämnas. När utgångsdatumet har passerat kan koden inte längre användas.
Orderstatus
Får jag en orderbekräftelse när jag har beställt?
Ja, du får en orderbekräftelse via e-post inom 30 minuter efter att du har lagt din beställning.
Om du inte ser den, kolla din skräppostmapp för säkerhets skull.
Om den fortfarande inte är där, hör av dig. Vi hjälper dig att ta reda på vad som hänt!
Kan jag lägga till presenter i en beställning som redan är gjord?
Så snart beställningen har lagts, går vi igång för att hålla de förväntade leveransdatumen. Därför är det inte möjligt att lägga till gåvor i beställningar som redan har lagts.
Jag kan inte se min valda text i orderbekräftelsen. Är något fel?
På grund av ett tekniskt problem kan din anpassning ibland inte visas fullt ut i orderbekräftelsen. Var lugn, om du har lagt in den korrekt i redigeraren kommer din gåva att tillverkas precis som du designat!
Om du är orolig för att något kan vara fel med anpassningen, kontakta vår kundservice direkt. Vi finns här för att hjälpa dig!
Kan jag annullera min beställning?
Åh nej, vad tråkigt att höra att du vill avboka din beställning! Ta gärna kontakt med vår kundtjänst via telefon så snart som möjligt så kollar vi vad vi kan göra.
Om beställningen inte har gått i produktion ännu kan vi fortfarande göra ändringar, men när den väl är i produktion kan vi tyvärr inte avboka den.
Kan jag ändra min beställning?
Du kan göra ändringar i din beställning så länge den inte har gått in i produktion. När din present personaliseras går det inte längre att justera den.
Om du är osäker på om ändringar fortfarande kan göras, tveka inte att kontakta oss med ditt beställningsnummer så kollar vi upp det åt dig!
Frakt & leverans
Min gåva har blivit försenad/det går inte att uppdatera min spårningslänk, vad kan jag göra?
Om ditt paket inte har kommit fram på det beräknade leveransdatumet i din orderbekräftelse, vänligen kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig att lösa problemet.
Passar mitt paket i brevlådan?
Om ditt paket är ett brevlåda-paket, kommer det att stå i din leveransbekräftelse.
Vi kan dock aldrig garantera att det passar, eftersom varje paket och varje brevlåda är av olika storlek. Vi rekommenderar alltid att du håller ett öga på din spårning.
Exakt när kommer mitt paket att levereras?
Vi kan inte garantera ett exakt leveransdatum eller -tid, eftersom vi arbetar med externa bud.
Men du hittar de uppskattade leveransdatumen i din beställningsbekräftelse. Om du har ytterligare frågor om din leverans eller spårning, tveka inte att kontakta vår kundtjänst för hjälp!
Min spårningslänk fungerar inte, vad gör jag nu?
Om din spårningslänk inte visar några uppdateringar än, oroa dig inte! Det kan ta lite tid innan spårningen uppdateras efter att paketet har skickats. När uppdateringar börjar komma in kommer du att se paketet närma sig det uppskattade leveransdatumet, som du kan hitta i din orderbekräftelse.
Om det uppskattade leveransdatumet redan har passerat, kontakta vår kundtjänst så kollar vi upp det för dig!
Är min beställning skickad?
Du får ett e-postmeddelande med bekräftelse när din beställning har skickats. Du kan också kolla statusen för din beställning i ditt MySurprise-konto.
MySurprise
Hur raderar jag mitt MySurprise-konto?
Du kan själv ta bort ditt MySurprise-konto genom att logga in och gå till dina uppgifter. Följ stegen för att ta bort ditt konto.
Om du har problem eller behöver hjälp, tveka inte att kontakta oss, så hjälper vi dig att ta bort ditt konto.
Jag vill inte ha email från YourSurprise, vad gör jag nu?
Vad synd att du inte längre vill ta emot våra mejl.
Vänligen meddela vår Kundservice, så att vi kan ta bort dig från vår e-postlista.
Om du ändrar dig någon gång, är du varmt välkommen att anmäla dig igen!
Jag har glömt mitt lösenord till MySurprise, vad gör jag nu?
Du kan få ett nytt lösenord genom att klicka på "Glömt lösenord", fyll i din emailadress och du får en länk till denna email och där kan du ändra ditt lösenord.
Hur ändrar jag mina uppgifter i MySurprise?
Du kan göra ändringar i dina uppgifter när som helst.
Först måste du logga in.
Därefter kan du göra dina ändringar.
När ändringarna har bekräftats tillämpas de automatiskt på alla framtida beställningar.
Vad är MySurprise?
MySurprise är den personliga kontotjänst som YourSurprise erbjuder. Du kan skapa ett konto genom att registrera dig via MySurprise. Du kommer sedan att få ett e-postmeddelande där du kan bekräfta din e-postadress. När du har gjort det kan du logga in på ditt MySurprise-konto med ditt lösenord. Detta konto gör att du kan kolla på och följa din beställning dygnet runt och hålla dina uppgifter uppdaterade. Alla uppgifter är konfidentiella och lagras säkert på den säkra YourSurprise-servern. YourSurprise följer gällande dataskyddsregler. Du kan även logga in med Facebook eller Google.
Kundtjänst och kontakt
Är mina uppgifter och foton/bilder säkra hos YourSurprise?
Vi är glada att att du valt YourSurprise och vill att du skall veta att dina personuppgifter är säkra på våra servrar. All information sparas med SSL-kryptering. Dessutom har våra anställda olika rättigheter inom YourSurprise. Vi arbetar enligt principen att man endast ser den information man behöver för att kunna lösa sina arbetsuppgifter. Vi delar inte heller personlig information med tredje part.
Jag skrev i fel emailadress. Vad ska jag göra nu?
Vi hjälper dig gärna med detta! Kontakta vår Kundservice via e-post eller chat och uppge antingen ordernumret eller namnet som beställningen gjordes under. Då kan vi hitta din beställning och uppdatera e-postadressen åt dig.
Vad gör YourSurprise med mina uppgifter och foton/bilder?
Foton, bilder samt texter betraktas av oss som personlig information. Personlig information hanteras enligt GDPR (dataskyddsförordningen 2018). Foton, bilder och text hanteras endast för att skapa den beställda presenten och sparas i upp till 24 månader. Därefter raderas dessa automatiskt från våra servrar. Dessa sparas endast för möjligheten att kunna beställa samma present igen.
Om ett foto/bild laddas upp utan att avsluta beställningen sparas detta i upp till 30 dagar och därefter raderas detta. Vill du att foton/bilder raderas tidigare än ovannämnda antal dagar ber vi dig att kontakta kundtjänst.
Hur kontaktar jag kundtjänst?
Du kan nå YourSurprises kundtjänst via telefon, e-post eller chatten på hemsidan.
Kolla in Kontakt-sektionen längst ner på hemsidan eller kundtjänstsidan för all information.
Min present har returnerats till YourSurprise, vad gör jag nu.
Tråkigt att höra att din beställning har returnerats!
Om du ser i spårningen att din beställning har returnerats, vänligen kontakta vår kundtjänst med ditt ordernummer så vi kan hjälpa dig att få din beställning så snart som möjligt.
Tillgänglig dygnet runt
Chatt
Vår chatbot Gifty är tillgänglig dygnet runt för att hjälpa dig. Om Gifty inte kan hjälpa dig, oroa dig inte. Under våra öppettider kopplar vi dig till en kollega inom en minut.
Vill du hellre prata med oss direkt? Du kan ringa oss under våra öppettider. Observera att den genomsnittliga väntetiden är cirka 10 minuter. På engelska