Broderad haklapp - Sandfärgad
Broderad haklapp - Sandfärgad
- Valfri leveransadress
- Varje present kommer med ett gratis personligt gåvokort!
- 100% kvalitet garanterad
Presentspecifikationer
Material: 90 % ekologisk frottétyg, 10 % polyester
Färg: sand
Gör personlig: med namn eller text
Anpassningsmetod: broderi av hög kvalitet.
Varumärke: Koeka. Alla Koeka-produkter är Oeko-tex-certifierade och har säkerhetstestats
Tvättanvisningar: Maskintvätta på 30°C, torktumla inte och stryk på låg värme
Mer information: har behändig tryckknapp
Överraska dina nära och kära med en personlig broderad haklapp!
Haklappen är perfekt för att hålla babyns kläder rena och fina och ger fantastiskt skydd mot spill genom frottédukens absorberande egenskaper och storleken på haklappen. Den behändiga tryckknappen gör att den får 2 olika storlekar vilket innebär att haklappen kan användas också när barnet växer. Att skapa din egen personliga Koeka-haklapp är enkelt! Lägg bara till önskat namn eller text i vårt redigeringsprogram så broderar vi din design på haklappen med stor omsorg och precision för att skapa den perfekta presenten.
Koeka är ett varumärke som lägger stor vikt vid säkerhet, naturen och miljön. Deras produkter har genomgått omfattande tester med hållbarhet i åtanke. Om du vill göra en större beställning, kontakta vår affärsavdelning för mer information.
Frågor och svar
Personalisering & beställning
Hur kan man personalisera sin present på er hemsida och vad betyder det?För att göra din personliga present börjar du med att trycka på den gröna knappen "Börja personalisera". Med vårt redigeringsverktyg kan du enkelt skräddarsy din present precis som du vill: lägg till en bild eller text, eller både och. Om du vill kan du även välja en snygg design som gör din present alldeles unik.
Kostar det något extra att personalisera sin present?
Personaliseringen ingår alltid i priserna på vår webbsida. Bra och tydligt!
Hur vet jag att min bild har tillräckligt hög kvalitet?
I vårt redigeringsverktyg får du ett meddelande om kvalitén på din bild är för låg. Har du övriga frågor gällande bildkvalitén? Vänligen kontakta vår kundtjänst, de hjälper dig gärna!
Vilket format kan jag ladda upp?
Du kan ladda upp filer i JPG och PNG-format. Är detta för tekniskt eller har du en bild i ett annat format som du vill använda? Vänligen kontakta vår kundtjänst. De hjälper dig gärna att göra den perfekta presenten!
Vad händer om färgen eller produkten jag vill ha inte är tillgänglig?
Letar du efter en specifik present eller en gåva i en speciell färg som inte går att hitta på webbplatsen? Vänligen kontakta vår kundtjänst, de hjälper dig gärna!
Hur kan jag lägga till ett gåvokort till min present? / Vad är ett gåvokort egentligen?
Genom att klicka på "Gratis kort" i din varukorg kan du lägga till ett roligt kort till din present. Du kan skriva ett personligt meddelande på detta kort, så att mottagaren vet exakt vem hen ska tacka för den fina överraskningen.
Är min present inslagen?
Tyvärr erbjuder vi inte presentinslagningar än. Men vi slår alltid in dina presenter i en festlig förpackning. Det innebär att din present alltid är redo att ges bort eller att det kan skickas till mottagaren direkt.
Leveranstid, leveransalternativ och fraktkostnader
Kan jag välja leveransdatumet?Tyvärr är detta inte möjligt. Presenten kommer i de flesta fall att skickas samma dag som den är klar. I varukorgen ser du det förväntade leveransdatumet.
Vad är leveranstiden och när får jag min present?
Leveranstiden anges på produktens sida och denna information är baserad på den information vi får av av våra transportörer.
Vilka leveransalternativ kan jag välja?
För tillfället är det inte möjligt att välja något leveransalternativ. Din present skickas antingen som paket eller vanligt brev. Vill du veta vilket alternativ som gäller för din present? Vänligen kontakta vår kundtjänst.
Betalning
Hur kan jag betala min beställning?Vi erbjuder följande betalningsmetoder: iDeal, Paypal, bankkort, faktura via Klarna eller manuell överföring. Vid manuell överföring infaller 3 extra dagar för leverans av din gåva.
Mottagna presenter
Vad händer om jag inte är fullt belåten med presenten?Vi beklagar att du inte är fullt nöjd med din present. Vänligen kontakta vår kundtjänst, de hjälper dig gärna med att hitta en lösning.
Skickas fakturan tillsammans med produkten?
Ingen faktura skickas med själva produkten. Din faktura skickas alltid med e-postbekräftelsen och du hittar även dina fakturor på ditt MySurprise-konto. Det innebär att gåvan kan skickas direkt till mottagaren och bli en sann överraskning!
Företagsbeställning
Intresserad av att beställa stora kvantiteter av denna present? Hör av dig och få en direktoffert. Vi finns tillgängliga på kontorstid från 8:30 - 17:00