Presentpaket - HolländsktPresentpaket - HolländsktPresentpaket - HolländsktPresentpaket - HolländsktPresentpaket - HolländsktPresentpaket - Holländskt
Presentpaket - HolländsktPresentpaket - HolländsktPresentpaket - HolländsktPresentpaket - HolländsktPresentpaket - HolländsktPresentpaket - Holländskt

Presentpaket - Holländskt

488,00 kr
Företagsbeställning

Tillfälligt slut

  • Valfri leveransadress
  • Varje present kommer med ett gratis personligt gåvokort!
  • 100% kvalitet garanterad
Gjord med kärlek
Vill gör presenten exakt som du designar den.
100% kvalitetsgaranti
Kommer i ett vackert presentpaket med gratis presentkort

Mer information om det nederländska paketet:
Innehåll: äppeljuice, jordgubbssylt, minivåfflor, holländsk lakrits, pepparkakor
Förpackning: lyxig låda
Mått: 35x28x9 cm
Observera att det finns en möjlighet att en viss produkt från förpackningen är ersatt med en liknande eller bättre variant.

Ge bort ett personligt, holländskt presentpaket!

Letar du efter en originell julklapp eller en fin present för ett speciellt tillfälle? Välj en av de stilfullt inslagna presentförpackningarna med de mest utsökta delikatesser. Ett härligt, välfyllt holländskt paket för dina vänner, familjemedlemmar eller (affärs) relationer!
Den holländska presentförpackningen beställs bit för bit och kan anpassas med dina bilder, logotyper och text. Använd vår praktiska fotoredigerare steg för steg för en härlig gåva med din egen design eller välj en av våra standardutföranden.

Personalisering & beställning
Hur kan man personalisera sin present på er hemsida och vad betyder det?
För att göra din personliga present börjar du med att trycka på den gröna knappen "Börja personifiera". Med vårt redigeringsverktyg kan du enkelt skräddarsy din present precis som du vill: lägg till en bild eller text, eller både och. Om du vill kan du även välja en snygg design som gör din present alldeles unik.

Kostar det något extra att personalisera sin present?
Personaliseringen ingår alltid i priserna på vår webbsida. Bra och tydligt!

Hur vet jag att min bild har tillräckligt hög kvalitet?
I vårt redigeringsverktyg får du ett meddelande om kvalitén på din bild är för låg. Har du övriga frågor gällande bildkvalitén? Vänligen kontakta vår kundtjänst, de hjälper dig gärna!

Vilket format kan jag ladda upp?
Du kan ladda upp filer i JPG, PNG och PDF-format. Är detta för tekniskt eller har du en bild i ett annat format som du vill använda? Vänligen kontakta vår kundtjänst. De hjälper dig gärna att göra den perfekta presenten!

Vad händer om färgen eller produkten jag vill ha inte är tillgänglig?
Letar du efter en specifik present eller en gåva i en speciell färg som inte går att hitta på webbplatsen? Vänligen kontakta vår kundtjänst, de hjälper dig gärna!

Hur kan jag lägga till ett gåvokort till min present? / Vad är ett gåvokort egentligen?
Genom att klicka på "Gratis kort" i din varukorg kan du lägga till ett roligt kort till din present. Du kan skriva ett personligt meddelande på detta kort, så att mottagaren vet exakt vem hen ska tacka för den fina överraskningen.

Är min present inslagen?
Tyvärr erbjuder vi inte presentinslagningar än. Men vi slår alltid in dina presenter i en festlig förpackning. Det innebär att din present alltid är redo att ges bort eller att det kan skickas till mottagaren direkt.
Leveranstid, leveransalternativ och fraktkostnader
Kan jag välja leveransdatumet?
Javisst är det möjligt! Det går att ange exakt leveransdatum för de flesta gåvorna när du väl har lagt till dem i din varukorg.

Vad är leveranstiden och när får jag min present?
Leveranstiden anges på produktens sida. Du kan lita på att vårt transportföretag levererar din gåva på det angivna datumet.

Vilka leveransalternativ kan jag välja?
För tillfället är det inte möjligt att välja något leveransalternativ. Din present skickas antingen som paket eller vanligt brev. Vill du veta vilket alternativ som gäller för din present? Vänligen kontakta vår kundtjänst.

Betalning
Hur kan jag betala min beställning?
Vi erbjuder följande betalningsmetoder: iDeal, Paypal, bankkort, faktura via Klarna eller manuell överföring. Vid manuell överföring infaller 3 extra dagar för leverans av din gåva.

Mottagna presenter
Vad händer om jag inte är fullt belåten med presenten?
Vi beklagar att du inte är fullt nöjd med din present. Vänligen kontakta vår kundtjänst, de hjälper dig gärna med att hitta en lösning.

Skickas fakturan tillsammans med produkten?
Ingen faktura skickas med själva produkten. Din faktura skickas alltid med e-postbekräftelsen och du hittar även dina fakturor på ditt MySurprise-konto. Det innebär att gåvan kan skickas direkt till mottagaren och bli en sann överraskning!

En direktoffert för Presentpaket - Holländskt ?

Intresserad av att beställa stora kvantiteter av denna present? Hör av dig och få en direktoffert. Vi finns tillgängliga på kontorstid från 8.30 till 17.30.

Passar in i en företagspresent-policy
Presenter som tillverkas och skickas samma dag
Ett sortiment med mer än 1200 personifierade presenter
För att personanpassa från 1 del

+44 20 3318 0348

Föredrar du att få ditt kostnadsförslag via e-post?

Denna present är tillfälligt slut. Vi gör allt vi kan för att fylla på lagret snart som möjligt.